Publizitatetik harantzago!

Aurrekuan aspaldiko iragarki hau topa neban. Bertan Nolita moduko erropa marka ezagun batek egindako kanpaina bat agertzen da. Oliviero Toscani (Benneton arropa markaren publizitate kanpainen egilea) publizista ezagunak diseinatutako kanpaina bat da. Publizista honen arabera gaur egunian publizitatean gastatzen dan dirutza guztia arazo sozialen eztabaidia kaleratzeko aprobetxa behar da.

Horregatik iragarki honetan anorexia eta modaren gaia eztabaidaren atarian jarri zituen. Nolita markiak gai horren aurrian posizionamentu argi bat erakusten dau. Halan da be kanpaina honegaz benetan anorexien kontra egin nahi zuela pentsaten dozue? edo iragarki hau eta gero komunikabide guztiak honen inguruan berba egiten ipini eta markia mundu guztian ezaguna egitea zan lortu nahi zuten helburu nagusia?

1 thought on “Publizitatetik harantzago!”

  1. Ez nebazan ezagutzen, ez Nolita ezta Tocani. Eztakitx lehenago ezagunak zirin edo hau eta gero lortu badabe arrakasta. Testuingura jakin barik enaz hasiko tripak ataraten iñori, baña gauza bat bai: Argazkija OSO gogorra!

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s