ELLOS TAMBIEN PUEDEN

Emakume eta gizonezkuen arteko etxeko lanen banaketan alde handia dagota diñue estatistikak. Ale nabarmen horreri aurre egin nahian Puntomatic garbikari enpresiak publicítate kanpaina berezi bat ipini eban martxan “ellos tambien pueden y tu” izenekua. Hurrengo bi bideoetan kanpaina horretan erabilitako spot aeta kanpaina bera zelan aurrera eruan eben azaltzen daben bideua ikusi leikez. 

Harrigarria benetan hainbeste diru gastatia iragarki baten eta ganera kanpainien muina lanen banaketien berdintasuna izatia ezta? Puntomatic-entzako saltzia baino garrantzitsuago da kanpaina honetan jentiari mezu bat zabaltzia eta hori ez da edonun ikusten. Halan da guzi be, kanpainien azalpen bideuan, kanpainiagaz azkanian be hasierako helburuak lortu zirila komentaten dabe, askok igual on lanak hobeto banatzen dirazela pentsaten egongo zarie baina kanpaina honen hasierako helburua Puntomatic-en salmentak gora egitea izan zan eta baitxa lortu be %20an Puntomatic-en salmentak igon egin zirian. Ze puntotarate engainaten gaitxue publizidadiagaz? Zetarako erabiltzen dabez honako kanpainak marka ezberdinak? Publizidadia zertarako erabiltzen da benetan?

1 thought on “ELLOS TAMBIEN PUEDEN”

  1. Niri ez jat txarto iruditzen produktua saltzeko kanpaina bat egitea eta bitxartian lanen banaketa egokien mezua zabaltzia, ganera umoriagaz egiten bada, askoz hobeto!

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s